Inlägg: 1396593
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
arnio: Skitbra, men det är ju bara träningsmatcher så det betyder ju ingenting, eller hur var det??
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: "Skitbra, men det är ju bara träningsmatcher så det betyder ju ingenting, eller hur var det??"
Även kul med obetydelselösa segrar, roligare än obetydelselösa förluster helt klart.
Även kul med obetydelselösa segrar, roligare än obetydelselösa förluster helt klart.