Inlägg: 1399362
Sv: Brynäs IF - SSK söndag 11/9 kl:16.00 .................
SH: Det går inte ens försöka att föreställa sig. Förstår inte hur de ska orka efter den tysta minuten och massa hyllningar från publik etc.. Jag hade inte klarat de
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - SSK söndag 11/9 kl:16.00 .................
Gurra88: Ja det blir nog jävligt tungt för dom men jag tror dom knyter näven och tar sig igenom detta på ett bra sätt men alla är vi olika och tar det på olika sätt jag har själv gått igenom det 2 gånger!
+ 3