Inlägg: 1409064
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Gurra88: Det stämmer inte, då hade spelarna fått högt blodtryck och blivit lite svettiga.
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Växsjö åker för mycket skridskor för Brynäs bästa i denna match, därom råder ingen tvivel. Usch och fy vad deprimerande.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Jag fattar inte varför Brynäs har dessa jävla skitmatcher mellan varven, totalt oacceptabelt! De ska i alla fall kämpa, varje varje varje match!