Inlägg: 1409076
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Växsjö åker för mycket skridskor för Brynäs bästa i denna match, därom råder ingen tvivel. Usch och fy vad deprimerande.
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Lesky: Brynäs ska kunna åka lika mycket skridskor också, eller hur?
Växjö är helt välförtjänta denna seger! Brynäs uppträder oroväckande värdelöst.