Inlägg: 1409098
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Erat: Sa tommy ens nått i spelaravbrottet?? stog ju för fan bara där..?
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Och där stängde jag av!
Nya tag till nästa match!
Utklassade av Växjö, det blir svårt att sova i natt!
Hej då på er!
Redigerad kommentar
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Gurra88: FINNS INTE EN JANNE ATT VI HÄMTAR UPP DETTA!