Inlägg: 1409100
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
MarcusElving: Efter en bra förstaperiod, spelar vi som arslen, 2-1 nu men fan rro om det räcker till poäng.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
MarcusElving: Slå på teven igen nu! Videobedömning väntar, ni kanske får häng snart.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
MarcusElving: Förvånad? Dom var ju kungar av Gävle med 3 raka, sånt klarar inte en Brynäsare!
Och där stängde jag av!
Nya tag till nästa match!
Utklassade av Växjö, det blir svårt att sova i natt!
Hej då på er!
Redigerad kommentar