Inlägg: 1419382
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Rossa: Oj släpper vi in ett mål direkt i perioden fan vad ovanligt! Tack och lov att jag inte kunde åka och titta på matchen idag! Jävla amatörer
Svarskommentarer
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
foppa78: Ingen skam att få stryk i Scandinavium. Jag tycker Frölunda är riktigt bra och leder helt rättvist, inte många lag som åker hit och tar poäng i år. Frölunda är så extremt solida defensivt. Brynäs borde titta lite på deras spel i försvars- och mittzon.
+ 1