Inlägg: 1446683
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Jajjen: Han har för en gångs skull rätt. Det här är nog bland det värsta man skådat. Kritiserar man blir man dessutom bötfälld. Snacka om Samhall!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
sylf:
Spolade tillbaka till incidenten på boxen.
Det är Tobias Björk som tar utvisningen på Granström!
IDIOTJÄVEL!
Spolade tillbaka till incidenten på boxen.
Det är Tobias Björk som tar utvisningen på Granström!
IDIOTJÄVEL!
+ 1