Inlägg: 1446684
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Bissett_19: utvisningen är helt obegripligt, nån form av fusk känns det som.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Bissett_19: Skiter i vad han heter. Same shit, different name!
En knippe mobbade idioter som inte fick bli poliser, militärer, spärrvakter, Ronald Mc Donald eller what so ever, åker runt i en glasbubbla och delar ut poäng efter tyck och smak. Får dessutom betalt.
En knippe mobbade idioter som inte fick bli poliser, militärer, spärrvakter, Ronald Mc Donald eller what so ever, åker runt i en glasbubbla och delar ut poäng efter tyck och smak. Får dessutom betalt.
+ 1
Spolade tillbaka till incidenten på boxen.
Det är Tobias Björk som tar utvisningen på Granström!
IDIOTJÄVEL!