Inlägg: 1446687
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
sylf:
När till och med motståndarcoachen säger så här,då borde väl mongolt Björk inse att han felat en gång för mycket:
"Det var en stöld, vi snodde segern av Brynäs. Jag förstår att dom är förbannade" sa Luleås tränare Jonas Rönnqvist.
När till och med motståndarcoachen säger så här,då borde väl mongolt Björk inse att han felat en gång för mycket:
"Det var en stöld, vi snodde segern av Brynäs. Jag förstår att dom är förbannade" sa Luleås tränare Jonas Rönnqvist.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Svt tar inte ens upp händelsen med Granströmm.. vilket jävla skämt..
+ 1
En knippe mobbade idioter som inte fick bli poliser, militärer, spärrvakter, Ronald Mc Donald eller what so ever, åker runt i en glasbubbla och delar ut poäng efter tyck och smak. Får dessutom betalt.