Inlägg: 1446700
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Bissett_19: Ja det är ju knappast luleås fel. bara tacka och ta emot. Men Björk ska anmälas och bli avstängd. Sen ska han inte sätta sin fot på en rink igen
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Gurra88: Om man känner svensk hockey rätt så är det väl större chans att Jonsson får böta för att ha kritiserat domarinsatsen.