Inlägg: 1457330
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Du fick in ett streck mellan 1 och 2, 12 år menar du va och då får ni gärna ta tillbaka dom:-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
foppa78:
HAHA
I kvalserien kan allt hända om vi tar oss dit, med tanke på hur fantastiskt usla Timrå och Linköping är så kan det mycket väl bli 1 lag från AS kanske tom 2. Örebro har alla möjligheter dom har sannerligen imponerat. Skall tillägga att jag " inte " tror Leksand går dit.
Redigerad kommentar