Inlägg: 1457335
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: jag kommer att jubla i hemlighet om Leksand går upp det ska du veta.
+ 2
Sv: A proposito de nada
mattias - 74:
Det kommer stå mellan 3 lag om dom 2 platserna,jag är rätt säker på att det bara är Örebro som på allvar kan hota lag 11-12 i ES.
Kollar på Örebro nu,det är Strömberg show.
Det kommer stå mellan 3 lag om dom 2 platserna,jag är rätt säker på att det bara är Örebro som på allvar kan hota lag 11-12 i ES.
Kollar på Örebro nu,det är Strömberg show.
foppa78:
HAHA
I kvalserien kan allt hända om vi tar oss dit, med tanke på hur fantastiskt usla Timrå och Linköping är så kan det mycket väl bli 1 lag från AS kanske tom 2. Örebro har alla möjligheter dom har sannerligen imponerat. Skall tillägga att jag " inte " tror Leksand går dit.
Redigerad kommentar