Inlägg: 1458774
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bissett_19:Nej Alavaara ligger väl i nivå med våra unga backar. Absolut inte den back man vill ha in.
Sv: A proposito de nada
Bissett_19: fast han har trots allt snittat över 17 minuter per match hos serieledarna
Sv: A proposito de nada
Det skulle behövas en bra back och en bra forward till resten av säsongen, det håller jag bestämt på. Det skulle rimligen öka chansen lite i alla fall till att en gång passera en kvartsfinal, vilket jag fortfarande inte tror Brynäs gör i år heller, tyvärr.
Ska man värva så ska det vara till något bättre,Alavaara var som bäst för 10 år sen.
Den värvningen av Skellefteå var mycket märklig....tror inte mågot Elitserielag är intresserat ens.
Redigerad kommentar