Inlägg: 1458780
Sv: A proposito de nada
Bissett_19: fast han har trots allt snittat över 17 minuter per match hos serieledarna
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio:
Han inledde säsongen i ett första backpar,och har efter det ramlat nedåt och nu varit sjunde back en tid.Dom som sett honom mycket säger att han inte hänger med.Både Jonte C och Löf är minst lika bra.
Han inledde säsongen i ett första backpar,och har efter det ramlat nedåt och nu varit sjunde back en tid.Dom som sett honom mycket säger att han inte hänger med.Både Jonte C och Löf är minst lika bra.
Sv: A proposito de nada
arnio:Ja, och så snittar han 0,18 tacklingar per match. Han är ju fan värre än LJ