Inlägg: 1458792
Sv: A proposito de nada
Bissett_19: Kanske han kan ersätta Dacke, jag har för mig att Jan Axel spelade forward i en match på åttiotalet och gjorde det bra. Sen har de ju samma tacklingsfrekvens och samma fart på rören också.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio:Jag hoppas att du inte är allvarlig för det där var bland det dummaste jag har hört.
Sv: A proposito de nada
arnio:
Läste i rosa bladet att både Timrå och Modo lagt bud på André Lakos.
Läste i rosa bladet att både Timrå och Modo lagt bud på André Lakos.
+ 1