Inlägg: 1458811
Sv: A proposito de nada
arnio:Jag hoppas att du inte är allvarlig för det där var bland det dummaste jag har hört.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Burken:"det där var bland det dummaste jag har hört."
är det där något autosvar till mina inlägg eller?
Sv: A proposito de nada
Burken: Jag skojade, Alavara hugger nog Timrå skulle jag tro eller kanske Lakers.