Inlägg: 1458852
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Jo det gör det. Varför tror du att en del börjar bli otåliga? Det har ju pratats förstärkningar länge nu. Sundlöv har ju även varit med och budat på flera spelare så det är uppenbart att man vill förstärka.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: "Det är inte lätt att va ödmjuk för en som är felfri som jag..."
Bra låt!
=)
Eller vad säger "Lunkan"?
Ja, det förändrar ju läget en aning.
Trodde att det gick att värva även senare under säsongen.
Tänker på bl.a de värvningar som tidigare gjorts från FM-liiga där lag som inte tagit sig till slutspel har gjort sig av med dyra spelare för att spara lite pengar.