Inlägg: 1467829
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
sylf: Jaha, så börjar Mongo Berglund att jiddra!! Vi är det klart bättre laget men ändå står det 2-0 till banjogänget, tacka domarna för det, en stor jävla skandal!!
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
70 Rodrigues: Ja, ett regelrätt bortdömt och ett som föregicks av en tripping, domarna kan fara åt helvete!