Inlägg: 1467831
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
70 Rodrigues: Ja, ett regelrätt bortdömt och ett som föregicks av en tripping, domarna kan fara åt helvete!
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
sylf: Granis saknas en sån här match. Färjestad kommer göra allt för att grisa till den här matchen, det är deras chans.
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Varför skäller alla på Luleå att dom spelar tråkig hockey. Färjestad står för allt som är fult i hockey. Nämn en frisk, trevlig värmlänning.
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
sylf: Är någon verkligean förvånad att det sker uppe i Karlstad? Där har ju domarna stått på knä framför Loobs uppknäppta gylf sedan urminnes tider
Det som ändå är kul att se är att vi är så mycket bättre än Färjestad. Högre fart, bättre teknik, större kreativitet.
Jag vill ha FBK i kvarten, så vi kan slå ut asen direkt!