Inlägg: 1467977
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Lindström: Så är det ibland, lagen längre ner i serien slår topplagen i slutskedet och åker mer skridskor..vill mer. Konstigt ? Nej.
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Davey_22:Vill man vinna något måste man göra jobbet varje match och inte åka av tiden bara.
Om nu Tommy & laget har som målsättning att vinna serien och slutspelet så duger inte det här.
Konstigt?
Nej.