Inlägg: 1467986
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Lindström: Dina ord låter jättetuffa och rutinerade och sådär..Men du borde veta lika väl som alla andra att INGET lag "gör jobbet" varje match.
Brynäs placering skvallrar dock om att vi gör jobbet oftare än de flesta lagen.
Redigerad kommentar
Sv: Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
Lindström: Luleå och Saik kan vi nog räkna bort ur guldstriden också
Davey_22:Vill man vinna något måste man göra jobbet varje match och inte åka av tiden bara.
Om nu Tommy & laget har som målsättning att vinna serien och slutspelet så duger inte det här.
Konstigt?
Nej.