Inlägg: 1470865
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Ja, Lindblom har ju en brorsa som också är jävligt bra. Kul att det fortsätter att komma fram stora talanger i Brynäs. Har sett en hel del på J18 den här säsongen och tycker de har fler potentiella es-spelare än J20-laget... vilket säger ganska mycket med tanke på att det finns flertalet stora talanger i J20.
Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden:
Blir en ny känsla att sitta och rå-hålla på Modo i kväll...
Blir en ny känsla att sitta och rå-hålla på Modo i kväll...
+ 1