Inlägg: 1472942
Sv: A proposito de nada
arnio: Nej, han är inte poänglös! Då Modo inte gjorde mål på sina straffar, så blir Silfverbergs straff den avgörande.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat:
Precis,streaken lever.
Såg att Kahnberg inte skulle vara med idag,skulle han ha spelar hade han garanterat hängt ett par baljor.
Precis,streaken lever.
Såg att Kahnberg inte skulle vara med idag,skulle han ha spelar hade han garanterat hängt ett par baljor.