Inlägg: 1476778
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Bissett_19: Undrar hur alla som snackar om läggmatch från Oskarshamns sida har resonerat?
Varför skulle dom lägga sig när vinst mot Rögle hade inneburit spel i KS, nåt jag förmodar att dom kämpat för hela säsongen.
Men Percy och andra griniga miffare kanske ser logiken i resonemanget, vad vet jag....
Varför skulle dom lägga sig när vinst mot Rögle hade inneburit spel i KS, nåt jag förmodar att dom kämpat för hela säsongen.
Men Percy och andra griniga miffare kanske ser logiken i resonemanget, vad vet jag....
Redigerad kommentar
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Bissett_19: Det som talar för Leksand i år är väl att ingen riktigt tror på dem den här gången. Som sagt, för Brynäs så vore det guld om LIF gick upp.
Ditt tips skulle ju vara det bästa för Brynäs.
Skulle Leksand gå upp blir det ju fulla hus i Gävle,och Djurgårm drar även dom folk till matcherna.
Men jag tror att ES ser likadan ut som denna säsong.
Timrå kommer ha ännu sämre lag nästa säsong med tanke på deras ekonomi som är under isen.