Inlägg: 1487776
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Såg ni Wikegård där? Han nästan grät...förmodligen måste han säga att Brynäs spelade bra anfallsspel...men å andra sidan berodde det väl på felaktiga utvisningar såklart...
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving:Vilka jävla yxhugg FBK får dela ut.
Skönt med 3-2 då vi vart utspelade i nästan 1 1/2 period.
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: fy fan va gött att Brynäs leder mot fbk..mitt hatlag nr 1
+ 1
Solklar utvisning på Nordan, lika solklar som när Molin blev nerdragen.
Redigerad kommentar