Inlägg: 1487785
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Såg ni Wikegård där? Han nästan grät...förmodligen måste han säga att Brynäs spelade bra anfallsspel...men å andra sidan berodde det väl på felaktiga utvisningar såklart...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: Wikegård gnällde över tvåan på Brodin, får se vad han säger om Berglunds filmning när Nordan nuddade benskyddet och 100kg värmlänning stöp som en klubbad oxe....
+ 3
Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Zappaholic: Han kommer säga att Färjestad gick ner sig och var dåliga, inte att Brynäs spelade bra och snurrade rejält med FBK.
+ 1