Inlägg: 1493419
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
MarcusElving: Må hända men jag tycker inte det är okej om så är fallet det blir en alldeles för stor tändvätska för motståndarna men det är ju vad jag tycker!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
MarcusElving: Eller så hade nån glömt ett löp nånstans inne i rummet och Robertsson/Forsberg gjorde sej en egen uppfattning. Ungefär som dom gjort under matcherna.
foppa78: Att deras tränarrum var tapetserat med guldlöp betyder ju knappast att Brynäs tog ut guldet i förskott.
Anders Forsberg borde väl förstå att det bara är en psykning, lite tjuv och rackarspel. Efter Forsbergs uttalanden här i finalserien är jag iofs inte förvånad över att han inte fattar någonting.
1) Ansvarig(a) tänkte: Yes, vi har tagit guld redan. Nu tapetserar vi upp lite guldlöp, varför inte börja i Skellefteå-tränarnas rum.
2) Ansvarig(a) tänkte: Nu jävlar är det avgörande match på våran hemmaplan och de ska få känna av det ordentligt. Ska vi inte trycka upp lite guldlöp och sätta upp i Skellefteå-tränarnas rum för att psyka dem lite extra.
Pick one!
Redigerad kommentar