Inlägg: 1493426
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
MarcusElving: Må hända men jag tycker inte det är okej om så är fallet det blir en alldeles för stor tändvätska för motståndarna men det är ju vad jag tycker!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78: Jo, risken är väl att det fungerar som tändvätska. Men min poäng var att allt snack om att Brynäs hade tagit ut guldet i förskott är lite överdrivet.
Jag tror inte att någon i eller runt laget trodde att detta var klart innan förra matchen.
Redigerad kommentar
+ 1