Inlägg: 1494249
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Oavsett dommarinsatser så fanns det en del Brynäsare som inte kom upp till full kapacitet, tänker Ollas, Rohdin,Hansen,Johansson & Lavander.
Alla måste spela på topp för att lyckas, samt att vi måste sätta våra chanser, tänker på att Johan Larsson var helt ren med Joke , dom bara MÅSTE sitta.
Nä de flesta får ransaka sin insats och komma igen på Torsdag.
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
vafan släpps inte biljetterna imrn?!! FAN!! nu äre ju kört... Jag som precis bokat tåg till GÄVLE...
Bad_Brett: Ja,vilket du är i din fulla rätt att göra o s v.
Det hade kanske gått att ta på allvar om du inte kommenterat Järnkrok-situationen som du gjorde,han crosscheckas två gånger i ryggen efter en situation där han redan kommer ur med dålig balans.
Utvisning ? Tveksamt. Filmning ? Inte en chans.