Inlägg: 1494251
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
vafan släpps inte biljetterna imrn?!! FAN!! nu äre ju kört... Jag som precis bokat tåg till GÄVLE...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lasse Jonsson och Lavander sämst i dag! Ekholm stundtals riktigt bra, men tar knepiga beslut i bland. Vill se kedjan Larsson-Kroken-Silfver från start. Men också dom kan mycket bättre. Nej, det var en skitmatch rakt igenom!
TV4 fortsätter på den inslagna vägen, brutalt dålig sändning!
TV4 fortsätter på den inslagna vägen, brutalt dålig sändning!