Inlägg: 1494265
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Totte:
Ja, vad kan man säga om TV4 och speciellt Wikegård.
Man har alltså en person som inför matchen ger som
råd till Skellefteå att skada en motspelare.
Eller hur ska: "köra ner en klubba i halsen så att
han försvinner från matchen" tolkas?
Wikegård som "spelar" Wikegård börjar bli rätt tröttsamt nu.
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Totte: Lavander har varit dålig under lång tid nu och LJ ska ska vi inte prata om, han hade ett par ok matcher men det mesta har varit skit.
TV4 fortsätter på den inslagna vägen, brutalt dålig sändning!