Inlägg: 1500411
Sv: A proposito de nada
Linus Wickman: Spelare sticker när de får chansen. Svedberg kanske aldrig mer får chansen att åka till Nordamerika. Dessutom har han vunnit SM-guld med Brynäs och kan liksom inte uträtta mer än vad han har gjort i Elitserien. Det kan bara gå sämre nästa säsong, känns det som.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Sant fast tycker han ska göra lite som Fasth och vänta. Skulle han tjäna på tror jag iaf.