Inlägg: 1500415
Sv: A proposito de nada
Peja: Sant fast tycker han ska göra lite som Fasth och vänta. Skulle han tjäna på tror jag iaf.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Linus Wickman: Men vad har egentligen Fasth tjänat på det? Han gjorde ju en bättre säsong 10/11 än 11/12. Och hans potentiella NHL-karriär blev ett år kortare av att stanna hemma ett år till. Tycker du att Fasth är bättre nu än för ett år sen?
Redigerad kommentar
+ 1