Inlägg: 1501705
Sv: Silly season 2012/2013
Slajsarn: Det är mesta avundsjuka modioter som gnäller men de är bara bittra för att vi knep guldet 1999 och avundsjuka för att vi knep det i år, ingenting att bry sig om.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
arnio:
Vi som trodde att ni inte kunde bli jobbigare när ni gick kräftgång och spydde galla överallt och ingenstans...
Suck...
Redigerad kommentar