Inlägg: 1505026
Sv: A proposito de nada
Take44:I en match i Kempis på tidigt 80-tal vann MoDo en match med 14-4. Vid nått av baklängesmålen ska visst Wille åkt fram till Tommy Sandlin och frågat om han kände till någon bra optiker i stan! :-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bj21:
Som jag minns optikerhistorien så var det så att Modo hade en importmålvakt som inte lyckades så bra, efter besök hos en optiker blev han väldigt mycket bättre.
När Wille i nämnda match släppt in en hel drös med mål skall han ha åkt fram till Tommy Sandlin (tränare i Modo) o frågat vad den där optikern hette.
Tommy vek sig dubbel av gapskratt........ senare frågade en Modospelare Wille vad han hade sagt, för " han har tränat oss i ettåetthalft år och inte dragit på munnen en enda gång"
Möjligen var det roligare förr :-)
+ 4
Sv: A proposito de nada
bj21:
Ledsen bj21, men det måste vara du som behöver en optiker, Brynäs kan aldrig ha förlorat en match mot Modo med 14-4. Skulle du mot förmodan hitta bevis för detta så är materialet naturligtvis förfalskat.... ;-D
Ledsen bj21, men det måste vara du som behöver en optiker, Brynäs kan aldrig ha förlorat en match mot Modo med 14-4. Skulle du mot förmodan hitta bevis för detta så är materialet naturligtvis förfalskat.... ;-D