Inlägg: 1505032
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kände spontant att värvningen av Persson var en liten...besvikelse. Men efter att ha känt lite på det och tänkt efter så är den nog helt ok ändå.
Känns som en värvning med liten insats men med potentiell stor vinst.
Sv: A proposito de nada
Clarence:
Söndagen den 19 oktober 1975: Brynäs-Färjestad 14-1. Glädjande nog!Största seger för Brynäs i Elitserien. Tror jag.
Så där, nu ser det bättre ut!
Take44: Torsdagen den 12 november 1981: Modo-Brynäs 14-4. Sorgligt nog...
Söndagen den 19 oktober 1975: Brynäs-Färjestad 14-1. Glädjande nog!
Största förlust och största seger för Brynäs i elitserien. Tror jag.