Inlägg: 1520499
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Qvarre:Nej det var ju Lauritzgubbe som gjorde målet. Hur fan kan man vara så passivi egen zon??
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Jag tänkte för mig själv när vi satte 1-1 i PP att det var ett perfekt psykologiskt mål då SAIK var lite griniga på domarna och började hamna ur balans. Sen sprätter de in 2-1 19 sekunder efter. SUCK!
Inte mycket för Rahm att göra på något av målen.
Skönt att vi fick utdelning i PP.
Jag tror faktiskt att vi kan ta någon pinne här, trampa på nu i andra gubbar!
Redigerad kommentar
Det va väl en ganska vass räddning på första möjligheten och sedan fick ju SAIK stå helt omarkerad tid på sig att sikta och lyfta upp den i taket. Inte mycket för målisen att göra åt.