Inlägg: 1520536
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Förstår inte riktigt, Sunken blir skadad med blodvite. Borde inte det vara 2+2 å 2 min stryks efter målet?
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Lindström: publiken, som för övrigt alla är kusiner, är ju för tröttsam...
+ 3
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Lindström:
Hade domaren dömt efter regelboken så hade SAIK inte troligtvis inte målat direkt efter.
Hade domaren dömt efter regelboken så hade SAIK inte troligtvis inte målat direkt efter.