Inlägg: 1520603
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Qvarre: hur fan har SAIK-spelarna och publiken mage att gnälla på den utvisningen efter denna här perioden? Ja just det ja, det var ju kusiner överallt...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Zappaholic:
SAIK Cyclops är väl deras supporterklubb och där kommer alla 4a domare vara ständiga hedersmedlemmar efter denna match.
SAIK Cyclops är väl deras supporterklubb och där kommer alla 4a domare vara ständiga hedersmedlemmar efter denna match.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Zappaholic: I somras stannade jag på coop utanför Skellefteå. Alla tittade misstänksamt på mig, för jag var den enda som inte hade en banjo!
+ 1
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Ser bra ut! Vi vänder på det här i tredje, mitt tips: 8-9 ot
+ 2