Inlägg: 1520677
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Lindström: Det är väl ändå en viss skillnad på att ge sig på en kärring:-)
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Vinnerborg är en jävla dunder pajas oj förlåt "NHL DOMAREN".
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!! Asså jag brukar inte lacka ur, men dessa "domare" är en skam för svensk ishockey.
+ 1