Inlägg: 1520858
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Gurra88: Rahm står på lördag, så du får vänta ett tag till.
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Åkt på kvällsskiftet denna veckan,så har fått följa Svenska mästarna via radiosporten.
Han som kommenterade matchen påpekade att Saik borde fått minst 2+2 för Sunken-incidenten,han sa även att Brynäs bortdömda mål i 3e troligen skulle vart mål.
Så det känns väl ändå inte helt nattsvart idag ? Harju kom igång me...
Vi tar nya tag på lördag.
ÄLSKA BRYNÄS IF