Inlägg: 1520866
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Huge: Missade matchen igår visuellt pga ögonlaseroperation.
Men med en filt över tvn kunde jag höra matchen;-)
Bara att krypa till korset och be Harju om ursäkt, lät som han och övriga i skoterkedjan var riktigt bra.
Många mål från Skellefteå i pp och på returer. En liten dipp i ett annars bra försvarsspel låter det som.i
Men med en filt över tvn kunde jag höra matchen;-)
Bara att krypa till korset och be Harju om ursäkt, lät som han och övriga i skoterkedjan var riktigt bra.
Många mål från Skellefteå i pp och på returer. En liten dipp i ett annars bra försvarsspel låter det som.i
+ 1
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Huge: Så du tyckte det fanns någon anledning att byta Honken?? Rahm har fått testa, han släppte trots allt 5 puckar även att han inte kunnat stoppa alla. Helt övertygad om att vi ser Honken på lördag. Som sagt, försvararna kanske blir lugnare med honom.
Redigerad kommentar