Inlägg: 1520929
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Någon som har en mailadress till canal+ som man kan maila om klagomål? De måste ju göra något åt kommentatorerna som kommenterade gårdagens match. Det var så lyriska och partiska att man kunde tro att det var lokal-tv.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Peja: Jag mailade och skrev att jag bara vill se brynäsvinster.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Peja: Vad var det för fel på dom jag tyckte dom pratade jättemycket om brynäs och berömde oss för både det ena och det andra!