Inlägg: 1520946
Svarskommentarer
Förstår dock inte domarnas motivering om att den inte var tillräckligt ful för att klassas som grov, nåt som isf ska ge 5 minuter.
Kan en crosschecking bli så mkt fulare än när den träffar i ansiktet?
Kan mkt väl ha varit en matchavgörande situation.
Redigerad kommentar
Peja:DN agerar aldrig utan att det rapporteras.
Jag kikade på HLnyss och det bortdömda målet var hur patetiskt som helst.
1. Harju blev inknuffad i målgården.
2. Harju hann ut och störde inte målvakten som ställt sig up när skottet kom.
Alltså, Harju störde inte målvakten. Och OM han varit i målgården som måldomaren ansåg. Vart är utvisningen för interference?
Jag blir mer och mer förundrad över hur fegt vår domarkår agerar. Det var ju jävligt skoj att sitta och kika på när SPEAKERN snackade regler med domaren. Nu dömde visserligen Fingerborg rätt just DEN gången. Men är det inte alarmerande att matchfunktionärer sitter och försöker påverka domaren under match? Jag hoppas vi God att sånt inte förekommer i Läkerolen. och OM det gör det. Byt speaker. De finns för publikens skull, inget annat.
Redigerad kommentar