Inlägg: 1526698
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tompap71: den är fin. Brorsan sitter och smyghåller på en Port Ellen som han vägrar öppna.
-Jag öppnar den när mitt lag vinner SM-guld, säger han.
Dessvärre håller han på Leksand. Då förstår ni själva när jag kommer få smaka på den...
+ 2
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tompap71: jag tar en Old Pulteney nu (12år)
Redigerad kommentar
arnio:
Smuttar på en 18-årig Glennlivet till Brynäs ära.