Inlägg: 1526700
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic:Den flaskan lär väl gå några generationer i arv :)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic:
Hahaha, inte för att låta makaber men den önskan får du nog ta med dig i graven. ;)
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
DAGENS BÄSTA!!!
Tommy BÄNKADE LJ i 3:e!!!
Satan vad bra Cody är i defensiv zon!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Honken i storform, unga spelare som dominerar, serieledning, 1:a i PP-ligan.
Deju vu från förra säsongen någon?
tompap71: den är fin. Brorsan sitter och smyghåller på en Port Ellen som han vägrar öppna.
-Jag öppnar den när mitt lag vinner SM-guld, säger han.
Dessvärre håller han på Leksand. Då förstår ni själva när jag kommer få smaka på den...