Inlägg: 1527357
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Vet inte om det är så enkelt. Jag tror att dom måste lösa det med Rookie kontrakten och även FA dealen. Men löser dom dom två sakerna då blir det garanterat spel. Folk verkar tro att allt handlar enbart om pengar, jag tror att det handlar minst lika mkt om en oförminskad frihet vid kontrakt. Typ jag skulle bli chockad om spelarna går med på att det ska vara 5 åriga Rookie kontrakt plus att du ska vara minst 28 år för att ha en möjlighet att bli FA. Men det är vad jag tror :)
Sv: A proposito de nada
sylf:
Vore skönt om de kunde komma igång med NHL-spel. Hoppas spelarfacket accepterar budet.
Vore skönt om de kunde komma igång med NHL-spel. Hoppas spelarfacket accepterar budet.
+ 1
@ronnqvist32Nu blir det spel i NHL. Spelarna kan inte nobba detta Bettman och ägarnas nya bud. 50/50 split på HRR ( hockeyrelatedrevenues)