Inlägg: 1528084
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Varför spelar han då i Dynamo Moskva, kan man fråga sig?
Lugn bara, jag försökte vara lite ironisk.
Konflikten ser med största sannolikhet ut att vara över inom kort, finns ju ingen anledning för Sundlöv att slänga ut en massa pengar på Bäckis i det läget.
Lugn bara, jag försökte vara lite ironisk.
Konflikten ser med största sannolikhet ut att vara över inom kort, finns ju ingen anledning för Sundlöv att slänga ut en massa pengar på Bäckis i det läget.