Inlägg: 1528100
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Bäckis tror i alla fall inte att det är nära, men vad vet han...?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Var säger Bäckis att han inte tror på en lösning inom kort?
Såvitt jag kan se av det som står i artikeln så är det murvelns egen tolkning och uppfattning, inte Bäckis.
Såvitt jag kan se av det som står i artikeln så är det murvelns egen tolkning och uppfattning, inte Bäckis.
Sv: A proposito de nada
Peja: Vem vet inte du, vem vet inte jag?
Haha, nej men vi får väl anta att han vet en del om situationen och tog detta beslut utifrån det.
Redigerad kommentar